Sebenarnya..


Dari entri yg teman suh teka ni.  Ape die? Ce mike teka. Nampok gayenye. Semua salah. Saya balik Perak. Lmbt sgguh entri ni. Kepada Ejulz dan Cik ezy. Thanks sbb komen entri yg merapu raban ni ye. Balik ni pun sbb nak restore @ redeem rindu kat famili. Rabu aritu lepas kelas kul 2 je, terus cabut siap2 nak balik Perak kul 4. Smpai kuale je, kul 7 lebih. Mmg speed betul dreba bas tu. Entah ape dikejor nye yop.
Paling best..dapat mkn deroyan @ durian yg mjadi pujaan hati. Mmg x ingt dunia. Bantai sebji tu. Gi beli kat pasar malam kat Pdg Rengas tu. Mahal bebenor. Sebji tu rege dy RM10. Mak aih. Tapi kempunan punye psal, teman kebas je.


Currently At Perak now with a BIG HEART :)



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

3 Cakap Saya Jadi Engineer:

Cik Ezy said...

ooo kisahnye..
balik perak la yob..
haha..
krim slm kat kak limah ye..
teman minat benor ngn kak limah tu..
keh3

azrijohan said...

hello..salam perkenalan
saya follower ke800..any present?
hehe,kidding lah..
emm,jemput join bloglist saye
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

thanks:)

apis of art said...

perise durian my fav..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...