Perangai Behaviour Piel


Perangai. Ya. Itu memang berbagai-bagai dengan berbeza manusia. Ada yang ok ada yang tak ok. Selalunya bila ok tu ok la kan. Tapi bila dah kena tak ok tu, hmm sabar jela. Kadang-kadang yang tak ok ini jenis yang 'unpredictable'. Depan kata lain belakang kata lain. Pastu mula timbul spekulasi yang macam-macam. 



Kan? Semestinyaa. Hehe. Kadang2 depan baik je. Belakang kita tak tahu apa yang dibincangkan pasal kita kan. Indeed. 
Mostly yang pelik-pelik ini selalunyaaa...


Tapi malas nak komen apa-apa, nak kata apa. Just...


HAHA. Betul sangat. Tengok jela kan. Lagipun kalau pendam, diri sendiri yang sakit juga. Betul kan..


Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

1 Cakap Saya Jadi Engineer:

Mrs. Wordy said...

yup, a weird ones in every class, just like me >.<
oh, yes i'm here to welcome you to join this awesome GA : http://paigecaiden.blogspot.com/2014/01/click-click-giveaway-for-excotics-by.html
hope you could join and best of luck :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...