Final Sem. Final Year. Final Destination






Waa..scarstik tak title? Final destination itu idokle. Harap nak abiskan secepat mungkin. Beban yang terasa di final sem di final year ini dah macam final destination. Sumpah ohsem segala beban tu berat sangat. InsyaAllah dengan iringan doa dan sokongan rakan-rakan akan ku harungi juga dugaan ini dan sambut cabaran dalam menghadapi final destination ini. 

Banyak sangat..sekarang ini dengan final year project (FYP) dan subjek yang complicated. Fuh! Penat nak pikior nye. *tapi sempat plak nak update blog kan. Saja nak luahkan. Satu subjek ini nama dia INTEGRATED DESIGN a.k.a Rekabentuk Bersepadu. Kena design Indoor Stadium yang berkonsepkan ala green technology dan ada innovation yang superb. Ha..sapa yang baca ni.Kut2 ada idea nak share bolehla share jugak. Sharing is caring. Iye dok?


p/s : Doakan saya dan kawan-kawan berjaya menghadapi final destination ini. Amin. InsyaAllah. Permudahkanlah aku dan rakan-rakanku menghadapi segala cabaran dan dugaan sepanjang untuk menghabiskan final sem ini.



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

2 Cakap Saya Jadi Engineer:

Dunia Zumal said...

Design stadium dalam gambo tu superb gak :)

Aimifiqa said...

@Ahmad Zu Mal Md Rayi tula. dalam tgah pikir nk buat mcm tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...