Saya Nak Join Blog Larian.


First of all, td check2 je chatbox, ak telah ditag oleh Jinkamen.
Oleh itu, mcm berminat jugak nak join blog larian ni. Tapi ada syarat2 dia. Senang jer. Takdela susah mane pun.


Letak banner Blog Larian dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com


Lengkap kan slogan ni. Saya suka blogwalking....(30 pth perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana saya dapat menambah kenalan, berkenal mesra, menengahkan blog saya dan juga dapat menambah baikkan tentang life blogger yang membawa 1001 makna kepada diri saya. Love Blogwalking. -aimifiqa-

Lepas tu, follow Blog Larian ni.
-da follow da pun

Mcm bese tag kepada 3 rakan anda


Da siap pun..

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

0 Cakap Saya Jadi Engineer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...