Saya Blogger Si Dara!




Ni segmen dari BTO. Dari Admin ENNA admin I BTO. Kiut giler segmen ni. Blogger Si dara. Top 30 je yg akan terpilih dan tersenarai. Best kan? Tapi sy agak terlambat sket. Ttinggal bas katekan. Skang ni dah dlm 15++ kut yg nak join. Saya je tak lg. Harap2 boleh tsenarai lg. wink2.

Syarat2nya:


No 1.
Buat Entri Tajuk ni "Saya Blogger Si Dara" (Done already)


No.2 (Keistimewaan blog)
Ade byk lurve2 dlm ni, Sape nk kire? Love tu bemaksud sukenye pada blogku. Eh yeke?
Blog saya simple je, kdg2 je update post. Btul x?
Istimewa blog saya? If follower yg btuah merangkul takhta follwer yg beratus2 ni. Cth: 100, 200. akan dpt award. Khas design for u.
Blog saya so COLOURFUL. fullstop.
Blog ini dijadikan tmpt luahan hati(sometimes), share psal event, tips n mcm2 la.
Eh2. da cukup lima da.

No.3 (About BTO)
BTO ni mmg best. Best..best...best..........BEST
Tmpt kumpul segala blogger2 tak kirela, beginner, middle n pro. Sumela. Sporttin abis!
Boleh share link anda, masalah dan juga tips.
Ahli2nya juga rmah dan supprting tmbh2 lg admin dy (bodek ke).
Group BTO ni tak penah senyap. Maksudnya mmg selalu ada notification setiap masa. Tgk betapa bestnye group ni.

Link ke page BTO

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

2 Cakap Saya Jadi Engineer:

ezy.fia said...

comel.. comel..
=)

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

baru tau wujudnya group ni . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...