Kawan ku~



Friendship model *adik sendiri

Kita mula kenal time kite umur sembilan-tahun kan? Nama kita pun lebih kurang je awak. Masa ini saya baru pindah ke tempat awak. Dan tempat ini memang membawa makna erti persahabatan kepada saya. Sebab awakla kawan yang paling rapat dengan saya. Memang rapat. Tapi saya ini 'short term memory'. So, memory antara awak dan saya tak dapat simpan yang sebanyak mungkin. Tapi sampai sekarang saya masih ingat awak, sebab awak memang rapat dengan saya.

Kita selalu kongsi masalah dan kita juga kongsi minat kita kan? Awak jadi pengawas, saya pun jadi juga. Memang seronok ingat zaman kecil dulu. Tapi masuk je umur sebelas-tahun, saya terpaksa meninggalkan awak. Dan saya terpaksa tinggalkan segala-gala memori di tempat sana. Sebab saya dah pindah tempat baru kan? 

Tapi......

Kita  tak pernah terputus untuk berhubung. Kita sering balas-balas surat. Saya ingat lagi pasal ini. Dalam surat tu kan, awak mesti ade selitkan hadiah untuk saya. Memang seronok balas surat dengan awak. Memang awak kawan paling seronok. *bukan pasal hadiah la. Memang sweet la awak ni kan.

Tapi lepas tu.....kita memang dah tak contact sangat kan. Sampai la jumpa fb awak. Sampai sekarang saya dapat jumpa awak. Thanks awak.

Moge persahabatan kita berkekalan ye. :)

Thanks for this sweet friendship 


p/s : Thanks IQA. Jom serbu blog Cik Iqa. Macam-macam ada :)



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

1 Cakap Saya Jadi Engineer:

iPai said...

hee, ada juga kawan macam ni . tp sekarang duk sama lorong .. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...