SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!



Cerita Mengenai Latar Belakang Diri Korang:

Nama aku Aimifiqa (bukan nama sebenar). Prefer orang panggil fiqa dari aimi. Itulah kenyataan sebenar. Sekarang sedang bermati-matian dan memperjuangkan di ats jalan ALLAH dengan melanjutkan pelajaranku di Universiti Malaya dalam jurusan kejuruteraan. Saya seorang yang sangat pendiam. Tapi bila seseorang kenal dgn lebih rapat akan tau perangai sebenar. Saya sukakan seni dan designing. Saya memang ditakdirkan untuk menjadi NO 1. Tau kenapa? Sebab saya mmg asyik jadi nombor satu. HAHA


Kenapa Korang Buat Blog ??
Sebab apa? Sebagai medium atau tempat meluahkan perasaan dan cerita yang boleh dikongsi bersama pembaca, kadang2 blog ini jga membuatkan saya lebih menjadi kritis dan kreatif. Dalam membina ayat dan menjadi designer yang tak bertauliah.
Buat blog sbb akan diisikan masa yang kosong dengan blog. Sebab blog mmg best!

Siapa Orang Yang Telah Menarik Anda Untuk Ceburkan Diri Dalam Dunia Blog ??

AYAH dan KAWAN. Sebab ayah saya pun ade blog juga. Macam jealous je ayah ade blog kan. Ayah maju. So belajar sedikit dari ayah. Ayah memang mata IT. Kira up-to-date juga la. Macam anak dia. Hehe
Kawan jugalah pemberi dorongan yang nak buat. Belajar dari blogger dan dari masa ke semasa saya dapat memperbaiki diri dan myebabkan blogging menjadi satu hobi untuk saya :)


nak join klik banner yang kiut di atas :)

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

11 Cakap Saya Jadi Engineer:

Nasz said...

owh..nama tu bukan nama sebenar. hehehe.

aamalinaazman said...

weee
nak paggil aimi la
kekekeke


selamat segmen syg!

kay yea said...

ambil enginering ape? :D

Aimifiqa said...

@NasZ hihi. betul2. nama pena je. ceewa

Aimifiqa said...

@aimie amalinaye aimi. pggil fiqa la. huhu. :P

Aimifiqa said...

@kay yea civil engineering. :D

Mr.Superman said...

bkn bt blog cri pkwe ke?ngeh3 ;D gurau la fiqa ;)sweetnya ayah ada blog.

Wanie Wonek said...

hye. singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan utk kamu. jgn lupa terjah blog saya ea. btw, done follow u

Unknown said...

Salam perkenalan. Dari segmen yg sama. Dah follow sini. Nanti follow blog kita ek, TQ :)
http://duniakecilkuini.blogspot.com/2011/10/lyssa-faizureen-ajak-kenali-blogger-jom.html

Nurul Amirah Anis said...

Dri segmen yg sama....Fllow awk..fllow sya kalau blm fllow..

http://belogcikamirah.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

Ihsan Arifin said...

jawab sejujurnya ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...