D O U B L E T R I P L E H A P P I N E S S ???.

D O U B L E T R I P L E H A P P I N E S S ???



Hmm.. Banyak betul kejadian yang berlaku dalam minggu ni. Tapi semuanya dalam kondisi yang sangat mengembirakan sungguh. Banyak event yang happening. So Happy!!


R. I. N. D. U. D. I. A ??



First of all. Lappyku Inspiron telah kembali dari berapa bulan x bukak2. Mmg rindu abis. Tak bukak pun sbb adapternyer rosak. (Tula on9 lame2 lg). Seronok sangat bila ComTwo call da boleh ambil adapter dy. Sebulan x update. Mmg rindula. Thanks to God. Sayang awak Ketat2.
Love u Inspironku.

p/s : Tajuk ni telah diilhamkan oleh seorang jejaka yang bernama Amirul Syafiq


G. O. T P. R. E. S. E. N. T??


Surprise!!! My lovely mom bagi bracelet. Ha?? Sgt2 terkejut. Jarang ada benda2 mcm ni. Anak yang baik katakan, tidak meminta. Sangat terharu dan sedih bila ibu bagi gelang tu dan agak mahal jugak ( harga dirahsiakn). Lagisatu baju kurungku pun yang ditempah juga siap. Mmg sekali gus.

p/s : Thanks ibu. Sayang ibu. ^^


P. E. S. A. N. A. N D. A. R. I.
I. N. D. O. N. E. S. I. A.


Yeye!! Bayangkanlah dari Indonesia ke Malaysia agak jauh kan? Tapi hanya dalam masa seminggu je penghantaran dy. Sangat terkejut bila posmen sampai dan suruh sain kat bungkusan yang diterima. Mmg tabikla~ Pasmira?? Agen yang jual tudung2. Comel2 juga. Kami order 4 jenis. Mmg sgt berpuas hati tmbh2 lg ibuku. Seronok sangat.


Ala. kecik pulak gmbr ni. Papepun nak tgk dgn lebih lanjut pergi saja ke Webnye.
Thanks PASMIRA!



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

0 Cakap Saya Jadi Engineer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...