Mimpi Orang Masuk Minang? | Mainan Tidur



Tumblr

Salam. Awesome tak tajuk hari ni. Pada 10 Jun 2013. Ketika ini aku masih busy nak final. Masalahnya aku terlelap selepas melantak nasi lemak DM yang berlemak lagi penuh kasih sayang oleh makcik2 yang memasak nasi lemak tersebut.Kiranya dalam pukul 10-12. Lama pula tidur tidur. Tau tak apa yang mimpi ditayangkan dalam 2 jam tersebut?

Ada dalam satu scene bahawa ada satu majlis di mana ada orang datang meminang aku? *pengsan.
Sebab yang aku ingat ada macam hantaran yang penuh dengan coklat. Then aku tanya ni kotak sape plak ni? Pastu adik aku cakap, haa ada orang datang minang kau ni. Nama dia "simpulan". (kene censored sebab rahsia. confidential)

Lepas itu aku pun bangun. Terngiang-ngiang mimpi tersebut dan aku mula memikir...

Masalahnya aku tak pernah kenal dan ada nama kawan yang seumpama dengan nama yang disebut (yg telah dicensored).

Ada orang kata mimpi dipatuk ular mean ada orang nak masuk minang? tapi masalahnya aku ni terus mimpi orang masuk minang. Heee





Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

0 Cakap Saya Jadi Engineer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...