Symptom Final Exam

Now mood activated for final exam. What did you expect? Aku takdalah nak expect sangat. Harap sem ini aku berjaya dan lulus dalam semua paper. InshaAllah. Doakan saya dan rakan-rakan dalam memperjuangkan apa yang dibelajar selama ini dalam peperangan yang akan berlangsung 13 Jun 2013. So paper aku ada 5 kali ini. 13, 17, 19, 25 dan 26 Jun. Doakan kami berjaya!

Back to topik.

If your feeling stressed... | via Facebook


Perkara-perkara yang akan menjadi isu sensitif exam week :

1) Jangan nak hempas barang-barang anda. Stress oo dgr. Ingat ko sorang je     ada stress (FAKTA!!)
2)Tutupla pintu dengan lemah lembut. Ini tak main hempas-hempas, kalau       boleh biar pintu tu tercabut. Senang sikit. Kang rosak mula mengadu bagai.
3) Tolong jaga segala tutur kata anda ketika perbualan @ perbincangan.     Jangan nak bash sangat macam sniper. Respect others!
4) Jiran-jiran anda akan cakap kuat-kuat dan gelak macam ponti je. Rasuk     nanti baru tau. Behave urself.
5) Jangan kacau masa tidur aku. Paling stress bila lampu terbuka je.

Aku akan jadi sensitif bila final exam ini. So sape2 yang rumate aku, harap korang baca entri ini. (macam diorang baca je). Tapi mostly korang akan rasa benda-benda ini. Kan2?


Great website on relieving stress.

Faham??




Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

0 Cakap Saya Jadi Engineer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...