Showing posts with label grafitti. Show all posts
Showing posts with label grafitti. Show all posts

Khas Untuk Stalker.

Assalamualaikum, hampir terlupa seperti yang dijanjikan. Setiap bulan akan diberi hasilan ku sendiri untuk pengomen yang bertuah di blog ini. Bagi bulan November, goes too...

Abang Stalker! Tahniah

Beri nama yg nak create. Warna apa yang nak designkan.


Sebagai contoh :



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

For Aimie!

Sorry for late-late-late. Ini untuk anda, harap anda suke. 

September 2011 - AIMI sbb banyak beri komen di blog ini :)



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

Order From Mr.Chubby

Here you are. Eh ape la merepek ni. Haa. Ini dia awak punya grafitti arts. Harap anda suke dengan hasil tangan saya yang tak seberapa ni. 





























contact me for original one. :)

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

For Eyqa!


Eyqa!! da siap untuk awak. Maaf la lambat ye. Request eyqa bertemakan red+black menjadi pilihannya. Tapi rasanya macam ke arah pink je. 

Nak yang ori eyqa? email saya tau. 

fipple_fiku@yahoo.com.my

p/s : pendek sbb tak larat nak taip. but ikhlas buat ni



Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

Another Chapter Grafitti Arts


























Sempat juga siap before tuan tanah yang dpt anugerah For July 2011 yang akan bekerja di rantau orang.

Hopefully anda suka dengan hasil kerja tangan saya.

Thanks selama ini banyak membantu dan komen dalam blog saya. Dan ini sebagai balasan yang diberikan. Ceewah.

Mge Ipai sukses selalu dalam kerjaya nanti. Doakan aimi juga tau. Boleh jadi macam abang juga. Tulisan Grafitti ini boleh jugak jadikan sebagai wallpaper dekstop laptop nanti. 

For Ogos 2011 komentar....

Goes tooo


Contact me at aimifiqa@yahoo.com

Siapa pula yang menjadi komentar HOT bulan September? Anda lah yang menentukan nya sendiri.

p/s : amacam hasil tangan saya? komen sikit


Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

For You!

Assalamualaikum~ 

Minta maaf atas kelambatan dan kelembapan atas buat hadiah untuk komentar yang sporting di blog ini. Maklumla busy dan kemalasan untuk membuat apa-apa. Thanks kepada yang respon dan memberi komen di blog ini. Sangat seronok bila berblogging begini. Dan sebagai balasan dan penghargaan, saya dengan rela hatinya  menukilkan dengan tangan yang tak kreatif ini akan dan telah menghasilkan satu nukilan GRAFITTI diberikan kepada follower yang telah dinobatkan sebagai komentar yang tegar.

Bulan June 2011 - Abang Nasz

Meminta sebagai warna biru. Tak tau nak amik warna biru apa kan. Banyak sangat. Harap anda suka.


Yang Ini Bukan Original. Oke tak? Ganas??

Nanti tolong email untuk respon for the original one.

aimifiqa@yahoo.com

For the Next Lecturer Sporting For July 2011.
Goes tooo.........


Boleh emailkan ciri-ciri yang dikehendaki juga. 

Warna :
Huruf yang Nak Tulis : *disarankan 4-5 huruf je


p/s : Nak juga? Komen la entri2 sebelum ni. Rezki anda ke? F.O.C je. :D

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

Untuk Kamu~

Assalamualaikum~

Kan pernah dibilang sama INI entri. Maaf sebab lambat, bukan apa dalam minggu pertama dengan tak sihat (selsema) myebabkan mood nak belajar dan pergi kuliah itu totally zero. Memang takdela. Maafla pelajaran.

Ok. Sambung di atas, Setelah dijanjikan, Alhamdulillah..akhirnya berjaya siap dan simple je. Harap Cik Ezy suka.

Untuk kamu~


Yang ini tidak ori. sebab tu ade watermark. Untuk pengetahuan anda, Cik ezy telah merangkul title "komen setia" bagi bulan Feb, Mac, April, Mei. Wow!

Yang ori. Email saya tau. 

aimifiqa@yahoo.com

Next komentar bertuah~


Giliran Abang Nasz pula. Congrats ye!

PM me in fb

Warna :
Tulisan yang nak dicoret :

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...