Jawapan Yg Sengal~

Td singgah kat fb  dan terjumpa gmbr yg sgt kelakr di atas jawapan2 yang diberikan oleh pelajar2. Contoh jawapn yg tidak sepatutnya dipraktikkan dalam klgn pelajar. Mcm2 karenah ade. Jom kita usha satu persatu jawapan yang bernas ni.

r

Kpd di luar sana, kot ye pun xd idea nak jwb, x yah la gini. Dah mcm2. Tmpat bkarya pun ade.


p/s : utk lebih jelas terang dan nyata, sila klik pada gmbr utk tumbesaran. :)

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

7 Cakap Saya Jadi Engineer:

piouspdosh said...

siyes tak tahan gelak baca bnda ni walaupun dah pernah tengok..hehe

ayoi said...

kalo aq jd cikgu nye..aq betoikan jawapan tu..hahahhaa

miss sadiq! said...

hahaha.
lawak n mmg sengal ler jwpn dorang2 nie.
mesti tension cikgu nak check! :p

eszol raar said...

sumpah lawak!

padlie said...

Masa memgajar dulu pun selalu dapat jawapan macam ni... memang lawak tp jarang2 sakit hati.. hehe

Supermoon: Yang patut kita tahu

dwaty said...

kahkahkahkahkah.... lawakla... hehehe teringat zaman sekolah rendah dulu...

misz sheyla said...

hahahahahaha..adeh penat nk gelak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...