OMG! I Hav Dinner Esok!


 

Esok sempena 5 Mac, kolej ku kesayangan ku akan mengadakan MPA (majlis penganugerahan ASTAR) yang merupakan majlis memperingati dan memberi anugerah2 kepada sesiapa yang telah byk memberi jasa kepas kolej ini. Majlis berlangsung pada malam hari ye. Diadakan dekat Hotel Marriot, Putrajaya. Sape taw? Grand giler hotel tu. Tema yg telah ditetapkan Royal Blue. Hmm. Nak pkai bju ape ni? Kalau mcm gmbr kat atas romantik jgak kan~

Jom view Hotel Marriot ni~

 wow!
 Awesome!
Fantastic!

Semua ni wajib kene pose nnt. Hehe.Nak posing kat tangga besar tu, kat depan hotel tu. Bestnyer!

Tema : Royal Blue
Antara yg jadi cuitan hati~









Meroyan teman gini~ Nak kene high 5 la kalo pkai gini. Berbekas seminggu. But nice. Kalo teman pkaile gayenye. Cne la ropenye ye????

Hopefully semuanya bjlan dgn lancar dan gemilang nye! Hee~ pssss..sape nk jd partner saya ni? Mcm ade je bepartner je. Ko ingt kat oversea ke?


Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

7 Cakap Saya Jadi Engineer:

cempakakuning said...

As salam.
Sis nak ajak join ga ni.
letak cempaka kuning sebagai referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

Cik Ezy said...

pakai gaun yg kembang semamkuk tu cantek..
mmg mabeles la..
haha

ayoi said...

kalo rope itu mike nk pakai..taman tekejot bebeno ase nye..hahha

Aimifiqa said...

@cempaka : InsyaAllah. kalo ade masa sy join yer
@cik ezy : mmg mabeles la teman nnt. dpt queen of the night la
@ayoi : mmg la. tkejut parent. x mo la.

hirumi said...

Sure cantik malam tu nanti! Have a good dinner!

aida4eva said...

comey ngat gaun :)

Panda Berlipstik said...

enjoy ur becoming dinner....melaram lah ye~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...