Student VS Homework?


Sgt kelakar bila tgk video ni. Padahal ni mmg kejadian yg NYATA dalam hidup la ni. SERIUS ni mmg SERIUS. Tiada pkataan BERMAIN2 di sini. Sekarang ni byk dlm list-to-do for homework. Tapi yg disentuh haram. Adeh. Kalo balik umah mmg kompem. Dahla ade test pagi senin ni. Takutnyer. Not well prepared la.
Skrg kan berada di rumah ku, so tadi gi beli tiket utk sok nk balik KL. Tiket siang dah SOLD OUT! Wahh!! Laku betul tiket. So..terpaksa balik malam. Tiket kul 9 smpai KL kul 12 malam. Oh! Scary nyer. Ade ke teksi malam2 buta tu. First pglaman ni. Hopefully takde ape yg terjadi

p/s : Doakan saya selamat smpai KL ye supaya dpt buat test pagi senin tu. Pray 4 me for that test!

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

1 Cakap Saya Jadi Engineer:

f_aRa_aINa989 said...

haha, lawak!!


anyway, good luck..

:)

BLOG FAINA989, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...