Another Chapter Grafitti Arts


























Sempat juga siap before tuan tanah yang dpt anugerah For July 2011 yang akan bekerja di rantau orang.

Hopefully anda suka dengan hasil kerja tangan saya.

Thanks selama ini banyak membantu dan komen dalam blog saya. Dan ini sebagai balasan yang diberikan. Ceewah.

Mge Ipai sukses selalu dalam kerjaya nanti. Doakan aimi juga tau. Boleh jadi macam abang juga. Tulisan Grafitti ini boleh jugak jadikan sebagai wallpaper dekstop laptop nanti. 

For Ogos 2011 komentar....

Goes tooo


Contact me at aimifiqa@yahoo.com

Siapa pula yang menjadi komentar HOT bulan September? Anda lah yang menentukan nya sendiri.

p/s : amacam hasil tangan saya? komen sikit


Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

7 Cakap Saya Jadi Engineer:

kura said...

cantik nya? wuh. sy pun tak reti. hehhe

iPai said...

heee, cantik2 .. suka2 ... trima kasih ..

n thanx untuk wish utk ..

saya doa, aimi akan berjaya dan dapat kerja yang baik (takpe, UM memang power pon)

Aimifiqa said...

@kura hihi, tengs kura. :D

Aimifiqa said...

@iPai hihi. welcome.

amin~~ UM je power. saya tak sgt.

Rizwan Bin Mat Nawi said...

cantek lah....awk buat gune app ape??

Aimifiqa said...

@Rizwan Bin Mat Nawi guna photoshop je. hihi. tengs!

En Haji Kadis Ringin said...

wohoho .. yeay !! hehe .. ni entri lama ye aimifiqa ? sorry alif tak singgah .. alif tak sempat ..hhuuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...