Esok Dah Daftar!

Petang ini insyaallah akan bertolak ke Kuala Lumpur. Sekejap je cuti rasenya. Padahal dah 3 bulan lebih kau HONEYMOON. Tak puas ke? Memang tak puas.

Esok semua senior2 di IPTa akan mendaftarkn diri untuk kemasukan semester baru pada esok hari. Kebanyakanlah. Sempena sem bru kan dibuka marilh kita sama-sama meperbetulkan niat balik yang telah lama terbeku dan semakin hapus sudah.

Di sem yang baru ini

  • kita mulakan dengan niat yang baru
  • belajar sungguh-sungguh
  • jangan banyak meronggeng dan main-main
  • tingkatkan pointer yang lebih bgus *aku la tu
  • niat belajar kerana allah
  • jangan banyak sangat tidur


p/s : yang penting kita happy dengan kehidupan di U. 
Nak hadiah dari saya? SINI

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

9 Cakap Saya Jadi Engineer:

Innanie | Ariffin said...

welcome back senior!!!

Ihsan Arifin said...

sekejap je cuti kan

alif haris said...

selamat masuk belajar hehe :)

aimie amalina said...

weeeee
selmat ber KEJURUTERAAN..
heeeeee

Saraaa Leen said...

cantik lahhh hadiah dia Hee
.selamat masuk belajar :D

http://ctsaraa.blogspot.com/2011/09/9109.html

NasZ said...

Aminnn...hehe..

MOHD NASER.com

Aimifiqa said...

@Innanie | Ariffin welcome back to super senior! :D

@Ihsan Arifin mmg sekejap benar.

@alif haris selamat juge :D

@aimie amalina tengs aimi

@Saraaa Leen tengs. rajin2la komen. kut2 anda tsenarai nnt

@NasZ amiiiiinnn~ :D

iPai said...

wah ..dah masuk sem baru kan ? gud luck .. all the best .. belajar rajin2 .. hehe .. jgn jeles kat saya yg dah abes ni .. hehe

Aimifiqa said...

@iPaiwaaa. dah abes ke? baru abis ke? bestnye!!mmg jeles la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...