Spontaneous Thursday #3




"Once You Start To Dislike Someone
       Everything They Do Annoys You."



p/s : Agree or Disagree?



Nak join, 


Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

20 Cakap Saya Jadi Engineer:

aliah amirah said...

totally agree :)..nice one :)

Aimifiqa said...

@aliah amirah btul2. kalo dah x suke tu. buat baik pun x nmpk

ZWAN SABRI said...

ST? apa tuuu? HUHU

MySuaraBlog: Nak Peluk Kamu!

Aimifiqa said...

@ZWAN SABRI spontaneous thursday, kalau hari khamis, semua blogger akan mupdate satu ayat secara spontan dan buat entri. ehe. lebih kurang mcm wordless wednesday jugakla. hehe. untuk lebih lanjut. dekat link tu. :)

faa.rosli said...

totally agree!

NasZ said...

yes..i agree..

MOHD NASER.com

iPai said...

betul sangat laa tuh .. sebab tuh jangan benci orang lain .. tak bek ..

Aimifiqa said...

@faa.rosli btul2. meluat kan. haha

@NasZ me too. :)

@iPai tapi kalo benci2. kang ade yg tlekat gak kan2?

touya said...

tapi bila suka .. kentut pun bau wangi

wan zuliyana [apel] said...

so true.
annoying dan tiba2 semua benda dia buat nampak salah je. .
kuasa mmbenci kot :P

Ihsan Arifin said...

agree. sangat menjengkelkan

Aimifiqa said...

@touya hehe. btul tu Abg touya. semua benda buruk kate elok. smpai kentut pun kate wangi padehal...

@wan zuliyana [apel] kdg2 tu rase nak mjauhkan diri je. pergi kau dari sini! *jerit. tendang kaki. hahaha

@Ihsan Arifin dan mmg mjengkelkan. dan mbuatkan rasa x sedap je. xde chemical bonding la.

Nour Akmal said...

agree sgt..
mmg mcm tu sllunya..

Aimifiqa said...

@Nour Akmal betul2. mmg mcm tula keadaannye kan. dah lumrah dunia,

KimiCnoL said...

saya setuju!hehe ;D

entry spontan??

Aimifiqa said...

@KimiCnoL saya pun setuju juga :)

najihah sahami said...

hehhee..setujuuu giler!!

Aimifiqa said...

@najihah sahami setuju jugak! :)

Abang Stalker said...

em..abg 50-50 :)

klu bnd baik dia bt ok la kot kt mata.

Aimifiqa said...

@Abang Stalker hihi. tgk keadaan jgak kan. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...