Wordless Wednesday #6


3453_large

p/s : WW again. Like WW. Sumber : We Heart It.

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

15 Cakap Saya Jadi Engineer:

Hans said...

wah
lambang ikan duyung

sharifahzakiah said...

ehhh apesal ikan duyung ?? hahaha ke mata z yg salah :P

Aimifiqa said...

@Hanstula psal. khas utk mermaid je. hahaha

@sharifahzakiah takdela mata z ok jela. sign tu yg x betul. yg laki pun pelik je kan2?

LuN@_aiDi said...

alamakk!! saya kena jadi ikan duyung ker?hihihi
Jom singgah Blog!!

Cikgu Fikri said...

wah...
unik giler.... :)

Aimifiqa said...

@LuN@_aiDi mcm ye je. hehe. kene tukar baru boleh masuk kut. haha.

@Cikgu Fikri mmg unik kan. :)

Hunnym Syot 美智子 said...

err, kena jadi ikan duyung sebelum masuk.. hehee

http://irsyanim.blogspot.com/2011/07/mari-aku-cerita-tentang-kebenarannya.html

Aimifiqa said...

@Hunnym Syot 美智子 mcm tula gaya nye. hehe

faa.rosli said...

mermaid ngan captain hook kan??

iPai said...

ikan duyung pon g tandas ke ?

yang laki tuh tempang ke ? heheh lanun ?

Aimifiqa said...

@faa.rosli haah. pandai. hanya utk mereka saja yg boleh guna.

@iPai hehe. kalo dy ke darat. ginila jadinya. hehhe

faa.rosli said...

ni kalo terdesak nak guna nieh maw kene bt karang tahan kencing

Aimifiqa said...

@faa.rosli haah kan, kene cari toilet lainla. tak pun tukar kpd mermaid. haha

Ezad Skytech said...

haha...kreatif la signboard tandas tu..(^^,)

Aimifiqa said...

@Ezad Skytech taw xpe. kelakar pun de. x faham pun sme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...