2 In 1 Kegembiraan!

Assalamualaikum~

Selepas shopping je tadi, balik2 aja, sudah terpaku mataku di peti surat. Mak aih! Banyaknya surat. Besar pula tu. Ape benda ni? Cepat2 turun dari kereta dan berlari-lari #tipu.

Eh? Surat Dari Fatin Innanie. Dan Dari Noraliaa Farhana. Siapakah mereka? *ok fine tipula kalau tak kenal

Thanks akak-akak comel. Siap dapat surat cinta lagi daripada Sis Innanie. Disebabkan aku telah menang dalam contest yang INI. Maka dengan selamatnya, Alhamdullillah, telah pun sampai dengan selamatnya. *tapi surat tu hampir hancur. Nasib baik surat cinta tu tak dibaca oleh abang posmen.

Sis Al yang comel telah beri handmade kad rayanya sendiri dgn kreatif nya. Dan sangat hargainya. Thanks semua.


# Kad Raya yang ke-3 dapat tahun ini. :)

p/s : Malam ni baru nak buat kuih raya.

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

8 Cakap Saya Jadi Engineer:

Ezy Chiaki said...

bestnye!
saye dpt 2keping je kad raya..
sobsssss

Aimifiqa said...

@Ezy Chiaki hihi. at least dpt. hihi. susaH nk dpt skrg. kalau dulu. byk benor

♥ MRS ZACKS ♥ said...

skrg ni dpt kad rye boleh kire je kan. dlu bukan main bsepah2. huhu :D

sergeant keroro said...

wah wah, untunglah dapat 3. keroro dapat satu jek :P

Hans said...

best la dapat kad raya
:-)

aliaa farhana said...

eh2....sape la noraaliaa farhana 2...eja name salah! nak saman fiqa! hehehehe sori la kad bese2 je...=)

Muhd Fadil said...

nak jugak kad rayaaaaaaaaaaaaaaa

Aimifiqa said...

@♥ MRS ZACKS ♥ betul2. sokong sgt.

@sergeant keroro hihi. takpe. tahun depan kite tukar2. haha

@Hans hihi. mmg best pun,

@aliaa farhana oppsss, sori, excited sgt dpt kad raya dari kak al sampai tertypo nama kak al. hihi. tengs for kiut kad

@Muhd Fadil abam fadil, tak dpt lg ek kad raya dari fiqa? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...