Wordless Wednesday #10


Baby Face?




Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

15 Cakap Saya Jadi Engineer:

NasZ said...

memang babyface betul2 tu.

MOHD NASER.com

aimi adilah said...

takot nye :(

sergeant keroro said...

erk!!

FYA PELANG! said...

mcm mcm Y.Y




http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-9.html

miss sadiq! said...

Kalau macam nie lah baby face, aku tarik diri dulu. Hoho. :p

alif haris said...

erk .. gamba betul ke photoshop ni..huhuhu ..mcm scary je

alepridz said...

dier operate ke apa tu... adoiyai... ngerinyer...

iPai said...

euww .. aimi ape ni !!

syieda_joy said...

baby face T___T

QaRr JaliL said...

uh..takutnye..

Hans said...

ini menakutkan

~syue syada~ said...

haha..mcm tu lah baby face yg sbenarnye!

Aimifiqa said...

@NasZcomel kan? hahhaa.

@aimi adilah scary tu. hahha.

@FYA PELANG! mmg kan? pelik2.

@miss sadiq! taw xpe. eii. mmg tak nak pndg langsung,

@alif haris photoshop kut. mnakutkan~

@alepridz operate untuk mjadi babyface. hahahhaha

@iPai baby face kn? comel tak??

@syieda_joy hihi. comel kan. hahaha

@QaRr JaliL menakutkan. dan mmg tak nak pandang.

@Hanssgt menakutkan.

@~syue syada~ haha. yup. mmg comel sngat *mata ke atas, tangan ke bahu. hihi

hana said...

terperanjat..
np la muka dia x boleh huduh lagi...
hahah

Aimifiqa said...

@hanatula. comel sgt kan~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...