Esok Kerja. :)

assalamualaikum~

Esok mula la aku bekerja part time sebagai bakery staff (ceewah). 

Kerja kat kedai yang pegi kursus Kek dan Roti tu.

Tolong buat biskut raya je. Tiba-tiba nervous pula. Hopefully esok berjalan dengan lancar. Dan jangan lah tak jadi biskut2 tu. Biasela 1st time buat secara pukal. 



Macam nilah esok keje aku. Hihi. Jangan ade yang terliur kang suda.

p/s : Doakan saya ye! :)

Thanks for reading. Easily to drop comment here. Like also :)

13 Cakap Saya Jadi Engineer:

AzatLazat said...

ada kueh raya free tak?ahahah

Abang Stalker said...

semoga sume urusan aimi esok berjalan dgn lancar.Amin..:)


jgn terliur..pose2..haha

sharifahzakiah said...

gudluck kerja :) boleh laa hulur2 kat sini sket kuih raya tu :P

Heidi Shafiq said...

wahh.. jgn curi2 makan ye.. nanti kene babab.. :P

alif haris said...

kuih tart !!
my feveret tuu heeheh

sergeant keroro said...

erk! sabor sabor, hehe XD

L said...

pon2 lori milo L dtg!!! nk supot sahur tp lambat dah... tp janagn esaw L nk bg milo sejuk 3in 1 utk berbuka nt.. selamat berpuasa..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/bangun-sahur-buat-aper.html

TYNTHA LANA said...

iqa! keja kedai roti ea?sama2! hehehe. tapi lana keja bakery..semua dh siap,tinggal baked ja :)

~hrini 1st day ni, pi keja dlm bolan posa..lana dlm tempoh training lgi..huu..cuak n debor je asa.. :)

lieynanilaz said...

buat biskut...kalu ada yg lebih2..hantaq mai sini...hihi..

cik najihah said...

wa sedapnye..meh bak sikit hee

ann said...

memang terliur pun..mmmm...
i like tart nenas.. ^_^

meaw said...

sambil-sambil buat tu mesti telan air liur kan,hehehe :P

Aimifiqa said...

@AzatLazat mmg kueh raya pun, tart nenas. hihi

@Abang Stalker Thanks. tak terliur pun. hihi. sbb x suke tart nenas.

@sharifahzakiah boleh je, kalau ade lebih. hihi

@Heidi Shafiq nnt curi makan, batal puase la.

@sergeant keroro hihi. mmg sabar ni.

@L sedaaap nye air milo. tliur ni,

@TYNTHA LANA smela tapi buat kuih raya je. tart nenas.

@lieynanilaz hihi, kalau ade lebih, hx smpat hantar dah abis da pun. hih

@cik najihah hihi. meh dtg sini.

@ann hihi. tart nenas sgt sedap rupenyer.

@meaw mmg pun. telan segalanya kalau boleh. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...